2013年8月17日

開箱 3.1 Phillip Lim mini pashli satchel Review


Wearing: Stradivarius Crop top / Zara skirt / 3.1 Phillip Lim bag (here) / Jeffrey Campbell Shoes


這是我第一篇的網誌,我會在這裡分享我的生活,我喜歡的時裝!
 
 今年很流行Crop top,但每次穿著之後都要保持食量,不敢吃太多 :p  這天我嘗試以全白色的配搭,使用 3.1 Phillip Lim pashli mini 紅色包。這個包包上次在台灣碰到已經好喜歡,當時還未認識這個品牌,回來後做了點資料搜集,我的購買慾更強,因為這個包在歐美是爆紅的,設計很特別,價錢亦都好合理,不能錯過的一個包包。最後覺得最化算就是在Forward by elyse walker購買,因為這間美國網店第一次買所有東西都會有85折,而且還免運費,大約一個星期便到澳門,不過第一次要使用Apps買才會有85折,記得結帳時輸入iForward15 : )

//

Hi, this is my first time to write blog, I like to share my favorite fashion, hope you'll like it.

Crop top is a very hot item this year, I try to match with all-white and a 3.1 Phillip Lim pashli mini satchel bag (red color), which purchased from Forward by elyse walker. Forward by elyse walker is a good online shop, especially in their customer service. Customers can receive a  free shipping for any purchases, also, a 15% discount off when first time buying via Apps. Remember to enter iForward15 at checkout : )

Make it simple.

Stella


Find me on : Facebook / Instagram / LookBook / Pinterest


沒有留言:

張貼留言